Isikliku abistaja teenuse aruanded

Jaanipäevadel on kontor suletud

Kohtumine 14.06.2022

Oluline info eriolukorra ajaks!

Uue aasta IAT teenusest ning detsembrikuu aruannete saatmisest

Tere, head kliendid!

Meile on olnud suur rõõm teiega selgi aastal koostööd  teha!

Paljud Teist on juba  pikemat aega uurinud, kuidas teenuse pakkumine uuel aastal toimub. Händikäpp tegi hankepakkumise ja ootame Tartu LV’lt hankelepingut. Kohe, kui see allkirjastatud, anname teada, kuidas uusi käsunduslepinguid sõlmida ja millised uuendused toimuvad.

Detsembrikuu  aruandeid ootame  MITTE HILJEM KUI 30.12.21 KELL 15.00.

Loomulikult võite alati selle varem saata/tuua.

Meie  kontor on  detsembris avatud:

23.12.21 kl.10.15-15.00

27.12.21 kl.10.15-17.00

28.12.21 kl.10.15-17.00

30.12.21 kl.10.15-15.00

31.12.21 oleme suletud.

 

Tuletan  meelde, et palun kontrollige oma tundide jääki. Vastavalt Tartu LV korraldusele , ei tasustata hoolekande komisjoni poolt määratud kuu tundide arvu ületavaid tunde. Kui olete aasta jooksul varem kuuks ette  nähtud teenuse mahtu ületanud, kontrollige palun, mis mahus saate detsembris teenust kasutada. Vajadusel saate esitada avalduse lepingute  muutmiseks määratud tundide piires.

Kui Teil on küsimusi, kirjutage või helistage kindlasti.

Ilusat jõuluaega!

Margit Rosental-Tustit

isikliku abistaja teenuse koordinaator

2022. aasta IAT teenus ja novembrikuu aruanded

Head kliendid!

Loodan,et olete terved ja jõuluootus poeb hinge.

Anname teada, et novembris-detsembris isikliku abistaja teenuse osutamiseks eraldas Tartu LV lisaeelarvest Händikäpale lisaraha. Endiselt kehtib reegel, et klient ei tohi kuu lõikes eraldatud teenustunde ületada. Kui kellelgi tekib selleks vajadus, tuleb piirkonna sotsiaaltöötajaga ühendust võtta.

MTÜ Händikäpp esitas ka hankepakkumise isikliku abistaja teenuse osutamiseks 2022.aastal. Kas ja mis tingimustel teenust uuel aastal pakume, peaks selguma lähiajal. Meie loodame väga koostööd Teiega jätkata.

Novembrikuu aruandeid ootame mitte hiljem kui teisipäeval,30.11.21,kl.17.00. Kui te mingil põhjusel 30.11.21 aruandeid saata/tuua ei saa, tehke seda palun kindlasti varem. Kontor on avatud:

23.11.21 kuni kl.17
25.11.21 kl.10.15 kuni kl.17
29.11.21 kl.10.15 kuni kl.17
30.11.21 kl.10.15 kuni kl.17

Meili teel saate aruandeid saata kuni 30.11.21 kl.17.

Praegu viiakse Händikäpas läbi ka riskihindamist. Meie kontoritöötajate töötingimusi on juba hinnatud. Mõned kliendid ja isiklikud abistajad on analüüsi raames näidanud, kuidas töö päriselt käib. Lähinädalatel saadame isiklikele abistajatele küsimustiku, mille palume kindlasti täita. Usume, et see aitab meil seda teenust paremaks muuta.

Kui teil on küsimusi, ettepanekuid, rõõme, muresid, mis teenust puudutavad, kirjutage-helistage kindlasti.

Ilusat I adventi!

Aprillikuu aruannete esitamine

Tere,

Anname teada, et PALUME APRILLIKUU ARUANDED ESITADA HILJEMALT REEDEL, 30.04.21, kl.16.00.

Oleme avatud:

T 20.04 kl.10.15-17.00
N 22.04 kl.10.15-17.00

E 26.04 kl.10.15-17.00
T 27.04 kl.10.15-17.00
N 29.04 kl.10.15-17.00
R 30.04 kl.10.15-16.00

Kui Teil ei ole võimalik neil aegadel aruannet tuua/saata, palume HILJEMALT REEDEL,30.4.21, kl.16.00 teatada meile aprillikuus kasutatud isikliku abistaja teenustundide arv ja leppida kokku,millal saadate/toote allkirjastatud aruanded.

Endiselt on meil isiklikele abistajatele pakkuda tööülesannete täitmiseks käte desovahendeid, kindaid, maske. Palun andke vajadusest teada ja lepime üleandmise kokku. Juhuks, kui klient v. mõni tema pereliige haigestub, tagame isiklikule abistajale kaitsekominesooni. Palun teavitage meid vajadusest.

Samuti on meil pakkuda häid kandidaate isiklikuks abistajaks. Palun andke julgesti teada,kui kedagi lisaks vajate.

Ilusat kevadet !
Margit
Isikliku abistaja teenuse koordinaator
Lisateave
tel.53232667
e-post: iat@handikapp.ee

Märtsikuu aruannete esitamine

Head isikliku abistaja teenuse kliendid ja isiklikud abistajad

Seoses lihavõttepühadega, PALUME MÄRTSIKUU ARUANDED ESITADA HILJEMALT KOLMAPÄEVAL,31.3.21, kl.16.00.

Oleme avatud:

E 29.03 kl.10.15-17.00
T 30.03 kl.10.15-17.00
K 31.03 kl.10.15-16.00

Kui Teil ei ole võimalik neil aegadel aruannet tuua/saata, palume HILJEMALT KOLMAPÄEVAL,31.3.21, kl.16.00 teatada meile märtsikuus kasutatud isikliku abistaja teenustundide arv ja leppida kokku,millal saadate/toote allkirjastatud aruanded.

Lisaks. Meil on isiklikele abistajatele pakkuda tööülesannete täitmiseks käte desovahendeid, kindaid, maske. Palun andke vajadusest teada ja lepime üleandmise kokku. Juhuks, kui klient v. mõni tema pereliige haigestub, tagame isiklikule abistajale kaitsekominesooni. Palun teavitage meid vajadusest.

Samuti on meil pakkuda häid kandidaate isiklikuks abistajaks. Palun andke julgesti teada,kui kedagi lisaks vajate.

Ilusat kevadet !
Margit
Isikliku abistaja teenuse koordinaator
Lisateave
tel.53232667
e-post: iat@handikapp.ee

Veebruarikuu aruannete esitamine

Tere,head kliendid!

Kuna veebruarikuu on lühike ning lõppeb nädalavahetusega,ootame seekord
aruandeid esmaspäeval, 01.03.21, kl.10.15-17.30. Siis ei pea  mitu päeva
enne kuu lõppu aruandesse tunde ennustama.
Kui Te ei saa 01.03 aruannet kontorisse tuua,tehke seda palun kas 23.02
või 25.02 kl.10.15-17.

Meili  teel  ootame aruandeid iat@handikapp.ee igal ajal ENNE 01.03
kl.17.00.

Kui  on küsimusi,kirjutage-helistage ja  leiame lahenduse.

Kindlasti andke teada,kui  vajate uut isiklikku abistajat.Meil on nii
mehi kui  naisi,kes tööd otsivad.

Kirjutage palun ikka,kuidas teil ja abistajatel läheb.

Ilusat Eesti Vabariigi sünnipäeva!